About Me

Kings Langley, United Kingdom, United Kingdom
Powered by Blogger.
RSS

Post 28.

Olgu.
Esmaspäeval oli Guy Fawkes Day, mis tähendas seda, et koolis, kus lapsed käivad toimus suur üritus. Kohal oli live-bänd, tehti surt lõket, barbecued ja lasti rohkem ilutulestikku, kui Viljandis aastavahetusel. Väga lahe üritus ja kindlasti tasus osa võtta.
Tegelt ma ei taha nädala sisesest ajast rääkida ju. Ja teie ka ei taha lugeda sellest (vist?).
Kuna mul oli reedel vaba päev otsustasin ma neljapäeval teha külastuse Watfordi, kus neiu Nora mind juba ootas. Alutasime Lloydsis kus mõlemad ennast võimalikult kiiresti purjakile ära tõmbasime. Seejärel hakkasime me videosid mu Austraalia sõbrale tegema. Plaan oli tegelt Oceanasse minna, kus tuli välja oli kõigest 100 inimest. Pettunutena läksime tagasi Lloydsi ja nõksutasime puusi liigagi valju muusika järgi. Ega pidu kaua kestnud, kui oli aeg rongile minna. Kui ma rongi ootasin klaasruumis, kõndisid väljas töömehed rõõmsalt ringi. Nagu filmist oleks see moment võetud, kõnnivad sama sammuga kaks tüüpi, mõlemal õlal mingi asjandus ja samal hetkel vaatasid ruumi sisse ja lehvasid. Ei saanud vastu lehvitamata jätta. Kui oli kaks minutit rongini läksin ma välja ootama. Ühel hetkel hakkas muga üks tüüp, kes oli minust 5 meetri kaugusel, rääkima. Küsis mult et ega ma ei pahanda kui ta suitsetab, esiteks tuul oli üldse teises suunas ja üleüldse me olime väljas ja ta oli 5 MEETRI kaugusel. Ilmselgelt ei häirind see mind. Siis ta küsis kus ma käisin jne, üsna selline veider sell oli, nohkari moodi veits. Rongis olid 2 tüüpi kes istusid maas ja rääkisid just omavahel kontserdist, kus nad käisid kui ühel hetkel hakkas see veidervelo nende jutule vahele segama, et teada saada, kus nad käisid. Siis palus ta neil arvata mis muusika talle meeldib (maasistuvate kuttide ilme oli priceless). Kutid siis olid et "I have no idea, man". "Tüüp oli nagu , dubstep obviously". (välimuse järgi ütleks pigem miley cyrus, noh olemuse järgi tegelt rohkem).
Reedel ärkasin ma megahilja ja lihtsalt lasin päeval mööduda tehes mitte midagi.
Laupäeval alustasin ma oma tööpäeva kella 9st ja polnud jõudnud tundigi mööduda kui siinoleku ajal suurim fight hakkas pihta. Mina sain muidugi kõigerohkem kannatada. Lõpuks tuli Saimps koju ja lahendas kõik ära. Seejärel läksin ma lastega high streedile jalutama, noh skuuterdama. Kodus hakkasime vaatama "Edward Scissorhands" ja seejärel Mr.Beani episoode. Tööpäeva lõpus mul oli nii kopp ees, et ma lihtsalt pidin välja saama, tantsima. Kuna Nora läks Windsori ja Sara oli nii läbi omadega, olin ma valmis üksinda minema. Kuskil üheksast võttis üks Andydest minuga kontakti ja küsis kas ma nendega jooma tahaksin minna. Mõtlesin et what the hell, lähen siis. Poole kümnest olid nad mul taksoga järel, kes küsis ajuvabalt palju raha nii väikse vahemaa peale.  Igatahes sinna jõudsime otsustasid Andyd minna ühte 21+ baari, kus nad mind lihtsalt sisse lükkasid , nii et ma ei jõudnud turvale teregi öelda. Tellisime siis ühe joogi, et jutt jooksma saada. Seejärel lahkusime sealt ja läksime järgmisesse pubi/klubisse, mis oli samuti 21+. Olin seekord täiesti fucked, sest turva kontrollis ID-sid. Oli meie kord järjekorras kui turva vaatas Andysi ja seejärel ütles mulle "Sinu ID-d ma tahan näha, vana oled?" Ütlesin 21, millepeale ta ütles, "Tahan ID-d" . Olin fakkfakkfakk. Andsin oma 19-aastase ID , ta ütles mul midagi aga ma ei saand aru. Poisid vastasid "Cheers mate" mõtlesin et okei, kõnnime minema, kõndsin uksest edasi poisid hakkasid sisse minema ja küsisid mult "Laura, where the fuck are you going?". Järelikkult olin siis sisselubatud. Seal meie õhtu sai alguse ametlikult. Jõime mingi 4 tekiilashotti, 2 vodkat redbulliga. Pärast kõike neid jooke avastasime et seal klubis pole mingit tantsukohta, mis oli vastuvõetamatu. Võtsime siis esimese takso mis teele sattus ja poisid käskisid meid kuhugi klubisse viia. Meid viidi kuskile täiesti metsakohta. Klubi oli nagu loss , for real. Esimese asjana läksime insta joogiletti ja ostsime hunnikutes kokse. Ausalt kokkulugematu arv. Tegime Jägerbombe ka, fakk ma vihkan neid "shotte" aga no, kui teiste kulul siis ei ütle mitte mingisuguselegi alkole ei, eriti kui alkohol keres teeb mõttetööd aju asemel.  Selles klubis oli üks tüüp, kes on 89-aastat vana ja ühelt shotimüüjalt saime teada et ta on seal püsikunde, nüüd saab ta seal tasuta riidehoidu ja sissepääse jne. Järgmine nädal peab klubi talle sünnipäeva peo, ta saab 90-aastaseks siis. Väga awesome igatahes. Ma tahan ka vanana elav hing olla ja pidudel oma puusadel nõksuda lasta. Igatahes kui me juba liiga purjus olime, leidsime et läheks äkki siiski koju ära, et alkoholi kere enam vastu võtta ei suuda. Otsustasin et lähen koju , kuigi algselt olin lubanud neile, et lähen nendepoole filmi vaatama.
Pühapäeval olin varakult üleval aga obv mitte piisavalt vara et suitsuhais oma juustest välja pesta. Pidin Saraga kokkusaama ja Londonisse sõitma. Saime kokku ja Londonis me olimegi, esimese asjana läksime me Regent's Parki kust avanes megavaade Londonile. Seejärel läksime Picadillyle kus ma jätsin hispaanlastega hüvasti ja ootasin oma blinddeidi kaaslast. Muidugi Londoni liiklus pani ta hilinema megakaua, mis andis mule väljamõelda hea vabanduse tast lahtisaamise juhuks kui see kohting sitt on. Saingi oma vabandust kasutada, sest juba esimesed 10 minutit veensid mind, et ma ei taha temaga ühte minutitki ka enam koos olla. Peagi hellaski mulle Sara, kes sai mult sõnumi kätte ja palus mul ära tulla, seega jätsin selle kutti sinnapaika ja tormasin Sara ja teiste hispaanlastega shoppama. Pärast shoppamist läksime tshekkisime Harrodsi jõuluvalgustustes üle ja ahhetasime võidu kui ilus see oli. Seal ees mängis üks šotlane pilli kui meie paar hullumeelset neiut läksid sinna tema ette omameelest rahvatantu tantsima , haha , locas!!. Metroojaamas kah, istusid eskalaatoril maha ja unustasid ära, et peagi mahaminek on, sinna siis nad mitmekesti potsti kukkusid üksteise peale hahahaha, elu naljakaim vaatepilt.  Leidsime Saraga, et kell on liiga palju ja me peame megalt jooksma, et rongile jõuda. Jooksime konkreetselt inimestes läbi ja ja eskalaatoritelt üles. Sellist trenni pole küll ammu teinud. Kahjuks jõudsime sinna 1 minut hiljem ja rong oli minekut teinud. Seega meil jäi 59 minutit, et uut rongi oodata. Rongis olles kohtusime veel ühe hispaanlasega, kes elab samuti Kings Langleys. Ajasime temaga juttu siis terve tee. Kui kodupeatuses olime siis otsustasin ma, et ma ei kavatse küll jala kojukõndida, see on mu pesuskäimise aeg mis kõndimisele kulub. Niisiis tellisin ma takso ja maksin talle need 4 poundsi rahuliku südamega. Kodus pistsin enda keha kohe duši alla. Siis sain sõnumi ühelt Andydest, et ta on omadega juba High Streedil, seega rushrushisin ja sain temaga kokku ja läksime tema poole. Valisime filmi ja vaatasime siis mina ja Andyd Stepbrothereid. Pärast seda vaatasime telkut in general. Seal tuli mingi saade Tattoo Addictions vms. Seal oli üks tüüp üsna metal nägi välja ja umbes 30ndates äkki ja tal oli kehal üle 20 MILEY CYRUSE tattood, no jumal halasta mees. Väga loll. Pärast seda oli mingi saade, kuidas mingi kaks gruppi noori läksid Magalufi puhkusule. Ja siis mingi nad olid oma emadele luband et nad mingi väga sitta ei korralda ja pm saate point oligi see, et nende vanemad olid ka tegelt sealsamas ja nägid kõike pealt. Hahaha, no ikka väga haige. No kuskil poole kolmest panin kondimootori koos Andyga tööle ja jalutasime kottpimedas koju. Võinoh, tema saatis mind. Ah nii hea ikka, et siinkandis ka lahedaid inimesi elab. Olen õnnelik. Olge teie ka. Ja kui te pole õnnelikud, siis teadke, et teie teha on muutused te elus ;) .
Mina igatahes olen nii fakin õnnelik et ma siin Inglismaal viibin ja et ma siia töö sain (suur tänu Kristiinale siinkohal). Elu on elamiseks!







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Nora said...

ma pissin täis ennast tegelt ka kui väärakad videod :D:D:D::D:D:D:D:D mulle meeldib selle teise video lõpp, su pilk :D:D::DD:D

laurapaluoja said...

Hahaha, ma teadsin et video jookseb iga sekund kinni ,seega ma panin suu kinni ja ootasin :D.

Post a Comment