About Me

Kings Langley, United Kingdom, United Kingdom
Powered by Blogger.
RSS

Post 27 ehk nädalavahetus.

Reede tuli mulle Nora ja kompanii taksoga järele, et sõita Watfordi. Seal me läksime esimesse pubisse kus kohe sisseastudes nõuti meie käest vanust. Ütlesime uhkelt oma vanuse mille peale öeldi, et sorri, see on 21 või 24 pubi, et te peate kahjuks lahkuma. Alustasime siis oma õhtut kohatult. Kuna neiu Nora oli juba normilt täis joonud siis ma pidin kiirkorras järele jõudma. Võtsin kolm viinamixeri shotti. Maitse oli sitt neil, ütlen ausalt, üks maitses kui suu loputusvedelik, teine maitses kui lagrits ja kolmas oli nagu mingi veest läbi lastud komm - maitsetu ja rõve. Siis võtsin veel topeltviina jõhvikaga ja kulistasin selle nii kiiresti alla et silm ka ei pilkunud. Ahjaa siis me läksime Bedi, mis oli inimtühi ja ma tellisin jälle topeltviina jõhvikaga, mille ma seekord lasin kahe silmapilguga tühjaks. Edasi läksime Woo-Woosse kus oli väga vähe inimesi, kallid koksid ja vaikus. Enne sisenemist rääkisime muidugi turvadega oma päritolumaast. Nii vahvad on nad siin, nii sõbralikud ja viskavad koguaeg nalja. Mitte nagu meie jobud City turvad. (sorri kui nad teie semud on, olen lihtsalt aus, sest ma olen palju turvasi näinud ja city omad on madalamail kohal). Otsustasime et teeme peo järelnägla hoopis enne pidu ja läksime subwaysse. Ma tellisin ääretult tsillise koosluse ja Nora nagu ikka, midagi lahjat ja küpsise. Mida rohkem me sõime, seda rohkem me täis olime. Iga korraga muutusime valjemaks ja lollimaks. Isegi kassamüüja viilis vaikselt taharuumi, et meid mitte kuulda. Eeniveis, teepeal Oceanasse nägime ratast sildiga Oceana. Küsisime et tere, kas sõitu saab, millepeale vastati et kumm on tühi, muidu saaks ikka. Olime siis noraga väga kurvad ja lonkisime Woo-woo järjekorda. Otsisime siis oma ID-d välja, mille peale turvad ainult naeratasid ja näha ei tahtnudki ja lasid lihtsalt edasi meid. Väga vip tunne oli :D. Läksime siis üleskorrusele kus avanesid mingi aja jooksul Oceana uksed. Oceanasse pääsemisel on alati kotikontroll. Minu kontrollija oli aga niivõrd tuus mees, et lihtsalt vaatas mu avatud kotisuud ja ütles ah, sa tundud tore, mine edasi. No vot siis, eelneval nädalal kontrolliti küll mu kotis kõik vahed ära , rääkimata rahakotist. Ah noo , too oli eit kah.  Võtsime noraga tekiila shotid ja ma vist võtsin viinakoksi ka. Igatahes punuk oli mass ja pidu oli hea nagu alati. Vahepeal panin mingi vägivaldse kutiga möllu ka, kes lihtsalt tiris mind riietest ja kogukehast enda poole, ta vist ei tea mis on time-out.  Põgenesin konkreetselt ta eest ära Edi juurde, kellelt sain teada, et Nora pole ikka vetsust naasnud. Läksin siis otsima teda kuid ei leidnud. Tantsupõrandal läksin Edi juurde ja palusin et ta smsiks või hellaks talle. Kuid teda polnud kusagil. Niisiis passisin ma Edi ja Andydega. Nägin enda kõrval pliksi, kes pani ühe kutiga mölllu , läksin seisin siis nende kõrvale ja näitasin kompaniile, et näe, tal sama kott mis mul. Hiljem märkasin, et too kutt kes mu kotikoopiaga oli, oli sama düüd, kelle huuled enne minu omasi katsusid. Naljakas.  No mingiaeg lendas Nora platsi ja otsustasime, et läheks koju kuna Andyd olid suht fucked up.
Laupäeval ajasin ma endal kargud alla kuskil ühe ajal ja siis lihtsalt loivasin niisama oma toas ringi. Mõtlesin et läheks ostaks endal uue paketi telfile, et netis passida saaks ja läksingi bisspeatusesse, kus juba Sara samuti ootas bussi. Läksime siis koos Watfordi ja saime teiste hispaanlastega kokku. Ehk siis mina ja 5 hispaanlast. Ostsime siidrit ja istusime pargis maha ning tegime shishat. See sai nauditud ostsime glowsticke ja muud lahedat õhtuks. Kuna ma polnud päeva jooksul midagi söönud ja kulistasin 2 viieprotsendilist siidrit kiirkorras alla tundsin ma, et olen suutnud juba enne kella kuut purjakile väiksel määral jääda. Läksime siis mäkki ja rahustasin oma purjusolekut üsnagi tšillise wrapiga. Vahepeal tshekkisin veel Nora mobiilist eelmise päeva videosi ja naersin oma hääletut naeru. Eeniveis, bussis tegime Saraga plaanid minna siis õhtul peole, nora kahjuks ei saanud liituda. Kella poole kümnest siis läksime ostsime oma Sri Lanka semude käest kaks viinamixerit ja läksime bussi ootama. Kuna too oli jälle hilja peal, keerasime korgid lahti ja hakkasime kulistama. Watfordi jõudes läksime istusime parki maha ja kulistasime edasi, kuni rohkem ei jüudnus ja jätsime pooliku pudeli sinna järgmistele. Kuna olime Oceanna guestlistis läksime seisime eraldi järjekorras. Ma ausõna ei tea mitu erinevat ust sinna Oceanasse läheb aga see oli jälle mingi uus nurk minu jaoks. Seal viskas turva veel nalja ühele tüübile "You don't have to wear sunglasses it is not shining inside today". Kuna järjekord cloakroomi oli ajuvabalt pikk, leidsime, et parem viskame oma joped diivanile. Punusime terve õhtu ja ma nägin veel oma kallist ja übernunnut mistajami semu. Kuna ma ta nime üldse ei mäletanud, palusin ma Sarat et ta tutvustaks ja küsiks talt ta nime hahah :D.  Ta semul oli sünna ja sai 21, ma pole elusees vist nii segijoonud inimest näinud. Ta vist ei andnud endale ka aru kui taun ta oli. Aga heas mõttes, sest see oli naljakas. Igatahes peolt me lahkusime Saraga varakult, sest lubasin talle, et lähme bussiga, sest ta peab varakult ärkama järgnev päev. Läksin ostsin teepealt kebabiputkast endale esimesena valmisoleva asja ja külma pudeli vett (ääretult hea otsus mu niigi piinlevale kurgule). Rongijaamas me läksime piletit ostma kui meile rongijaama töötaja ütles, pfh, ärge ostke, ta ei kontrolli, minge sõitke tasuta koju. Ometi tema töö on kontrollida, et inimesed endale ikka piletid ostaksid. Noh, headust siin UK's on palju. Vahepeal oli üks kutt hädas, sest need telefonipostid ei töötand vms ja siis ma ise headusest haaratuna, ulatasin talle oma mobiili, mille peale ta ütles et ma olen ingel ja kõne lõpetades ütles " Thank you, you are a diamond". Kohe lõi seest soojaks kõik. Bussis oli ikka normilt peorahvast võiks öeldagi, et see oli nagu ametlik peobuss, sest kõik seal olid ülesriietatud ja meik suht juba kannatada selle pika tantslemise järel saanud. Igatahes. Lootsime et buss peataks high streedil aga oh ei, rongijaamas. Seega pidime kõmpima mega põiehädas ja pimeduses kodu poole. Mingiaeg kui ma enam ei jõudnud jäin lihtsalt seisma ja vaatasin taevasse kui avastasin sealt täiskuu mille ümber oli valge ring. Sellist asja polnud küll varem näinud ja jäime Saraga sinna 15 minutiks imetlema. Niii ilus oli, ausalt! Koju jõudsin vajusin insta sleepi.
Pühapäev on nagu alati, lebopäev. Toast välja minek on ainult vetsu ja söögi puhul.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment