About Me

Kings Langley, United Kingdom, United Kingdom
Powered by Blogger.
RSS

Post 32.

Nii palju samas nii vähe on juhtunud. Ega ikka sama töö ja pidu nagu alati. 

NÄDALAVAHAETUS PUBIS- Otsustasime üks nv Saraga klubisse mitte minna ja lürpida siidrit vaikselt pubis. Muidugi plaan oli ju hea. Kuid kuna me juba teada-tuntud kliendid tolles pubis oleme ja meie lemmik teenindajatel vaba päev oli saime insta kutse nende "payday" lauda. Tegu oli siis nende palgapäevaga ja suurem osa töötajaid siis olid endale laua hõivanud et seda tähistada. Saime osa nende sorti joomismängust (jälle uus selge, juunis eestis siis õpetan teile neid) ja veel uusi tutvusi.

SHY FX - Jaanuari lõpus läksime Nora ja Saraga Beach House'i üritusele shy fx, mis kujutab endast drum n bassi ja dubstep üritust. Rahvast oli ürituse kohta vähe. Minu blogikaasa elajatele, kes on kursis kõikide nimede ja inimestega keda maininud olen siis oli seal väheste inimeste seas ka Gerard. Ehk mäletate, too tüüp kellega Septembris käisin kohtingul jne. Eeniveis seekord oli ta enda ignomeetri põhja vajutanud ja pööras selja igakord kui ma baarileti äärde lähenesin. Öelge mulle, kas 25-aastane inimesele on see normaalne käitumistegur? Aga noh poh yolo, mul oli niigi lõbus õhtu et tema tuima õlulürpimise kõrval jutustada. Eeniveis kohtusin vetsus mingite neiudega, kes mu aktsendi pärast (?) Eestit nüüd armastavad. Otsustasin, et need neiud on päris lahe seltskond ja hüppasime saali keskpunkti puntoma. Vahepeal üks nendest viskas pisaraid igas suunas, sest oli kaotanud oma juhiloa, ainsa ID tõestava dokumendi, mis tal eksisteeris. Kui küsisime et kas kotti kontrollisid vastas et jah, 10 korda ja pisarate voolamise saatel sobras ta oma koti vahel edasi. Jap, tuttav lugu mulle. Leidis selle rahakoti voodri vahelt. Need voodrid siin maailmas on saatanast. Pärast pidu läksime Saraga subwaysse ja seejärel uitasime High Streedil, otsides Norat. Teepeale sattusid meile Cameost väljunud kutid, kellest üks lihtsalt ei jäänud vait. Pistsin talle tuimalt ülejäänud subwayd suhu, et ta vähemalt natukenegi pausi teeks. Well. Too õhtu oli ühelpool. 

CAMEO- Otsustasime Saraga üks nädalavahetus ära katsedada uus klubi Cameo mis oli end Area asemele pununud. Enne seda pidime tellima endale Bedist 2 jooki, et saada tasuta sissepääs Cameosse. Muidugi ei olnud me kursis faktiga et Bed on oma topeltvodka jõhvikaga tavapärase 3.50 asemel tõstnud 6.50le. Sissepääsu pilet oleks olnud siiski odavam osta. Igatahes, peole jõudsime me siis üsna normil ajal, rahvas oli juba ennast sisse seadnud. Kolm ruumi, nagu Areaski (mitte et ma seal kolmandat eriti tähele oleksin pannud). Aga seekord siis Saraga olime me võrdne aeg nii hip-hopis kui main roomis (dub + top chart). Ega pidu ise niiväga midagi erilist polnudki. Noh kui oled juba midagi suuremat tunda saanud (ja tasuta) siis ilmselgelt on võimalik väga kergesti magedaks jääda. 

ANA SÜNNIPÄEV- Eelmine nädalavahetus pidas Ana oma ma ei tea isegi mitmekümnendat sünnipäeva. Peo teemaks oli carneval/fancy dress/kostüümikas (olin lahe ja panin kolme keelde). Olin kiisu sest tollele oli mul lihtne lahendus käepärast võtta, konkreetselt nägu pähe maalida ja Lulult saba laenata. Rongijaamas piletimüüja ütles mulle mu välimust nähes " I just can't not to say MEOW". Alustasime pubis Moon under Water kus tekiilade saatel lahkusime edasi Oceanasse. Oceanas pea iga teine tüüp tiris mind mu sabast ja üritas tulla oma mokaga mu meiki segamini ajada. Kuid kuna mul on südames üks poiss siis uskumatu kui see ka teile praegu ei kõla. KÕIK poisid, kes üritasid said tol õhtu korvi. Oceana ees kui me taksot ootasime kohtusime kolme kutiga kes olid reaalselt vist maailma kõige randomima jutuga tegelased üldse. Üks nendest üritas oma Iphonega taksot tellida ja ütles kõigile kolmele EI, sest nad kõlasid õelalt. Ja siis kui tal aku tühjaks sai otsustas ta minna klubi ees olevate politseinikute juurde ja küsida "Hi, do you happen to have an Iphone charger in your car?" eitava vastuse peale kõndis ta solvunult minema. Mõne aja päärast naastes oli ta mässitud termotekki  ( või fooliumi). Küsides, et kust ta selle leidis vastas "I was so sad that I didn't want to look up anymore. Suddenly I saw something shiny and thought it was fate. So I wrapped that thing around me." Saite selgusele nüüd, et too kutt polnud päris normaalne. Teine nendest ütles mulle pidevalt et ma oleksin pidanud olema koer, oleksin rohkem poisse hookinud. Ja tegi see peale mingit seletamatut häälitsust. Muidugi ei saanud ta mult küsimata jätta "12 months" eesti keeles, sest teadagi kuidas see talle kõlab.  Ahjaa ja kui ma talt küsisin et miks ta nagu taksot siitsamast ei võta või tänava otsast küsis kas ma tahan tast lahti saada. Seletasin talle viisakalt et sugugi mitte, sest et ta sõber oli niivõrd paanikas oma Iphone tühjenemise tüttu ja oli jala valmis koju jalutama (Londonisse, Camden towni pm , Watfordist). Tüüp polnud kahjuks teadlik et taksod ninaalt on vabad võtma. Tüüp vastas aind sellepeale "Shhh, don't tell anyone anything. I dont have money so I kinda try not to tell them where to get taxis". Suht reasonable põhjendus. 

Well anyways. Ma nüüd pakin kokku selle postituse ja loodan et teil seal lumi kah varsti sulama hakkab ja lumikellukesed välja ilmuvad. Selle nädalavahetuse veedan ma Manchesteris Bradi seltsis. Can't wait! :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment